Jak funguje affiliate marketing

Přidejte se do diskuze

  • Tomáš Kudoláni 09.02.2017 14:44

    Ahoj Mário,
    je možné použiť affiliate marketing aj na služby, ktoré sa robia na mieru? Konkrétne výroba kuchýň na mieru.

    • Mário Roženský 09.02.2017 18:58

      Ahoj Tomáši, určitě ano. Nastavil bych provizi procentuální z realizované zakázky. Když někdo přivede zájemce, obdrží zapsanou konverzi s hodnotou 0 Kč. Následně, když se poptávka realizuje, upravíte hodnotu konverze na částku dle % z realizované zakázky.

  • Magdalena Mrákotová 09.08.2015 11:43

    Toto mě velmi zajímá. Mám firmu na reklamní potisk a výrobu textilu + e-shop.
    Pro větší objem zakázek přijímám nové obchodníky a nemá to očekávaný efekt.

  • Romana Hozáková 24.04.2015 12:07

    Děkuju, vypadá to zajímavě. Zatím se teprve pomalu učím o marketingu na síti. Už jsem trochu pochopila seo a také to, že opravdu vyhazujeme spoustu peněz za nic. Proto se učím a docela mě to začalo bavit.
    Jsem dekoratér, navrhuji a šiji z textilu závěsy a pod. Stránky si píši sama a právě prot, že je vše tak drahé hledám jinou cestu a možnosti, jak se zviditelnit. Chtěla bych otevřít e-shop..ke svému webu. Ráda se podívám na další krok, ale vstoupím až to více pochopím.
    Bude to možné s mojí profesí?

  • Kateřina 10.03.2015 10:32

    Díky Mario, slibné video !
    Mohu nějak využít affiliate marketing jako malířka ?

    • Mário Roženský 10.03.2015 10:35

      To mě Katko zaujalo :). Trošku vidím problém v tom, že umění je hodně subjektivní a třeba když partner bude propagovat nějaký obraz a prodá jej, tak musí další propagaci začít opět od nuly na další obraz.

  • Monika 09.03.2015 11:11

    Skvělé – stručné a výstižné. Překvapilo mne, že ten marketingový kanál využívá jen 2 % obchodníků. A „nakoplo“ mne to, protože já patřím k těm nevyužitým 98 %. To se mi chce změnit a využít affil pro svůj e-shop 🙂

  • Michal Pataky 27.02.2015 12:12

    Už dlhšie rozmýšľam nad affiliate marketingom, myslím si, že v mojom prípade by to mohlo byť prínosné pre všetky zúčastnené strany 🙂

    Budem sledovať videá aj naďalej!

    Vďaka za informácie.

  • Mária Galovičová 26.02.2015 18:13

    Zdravím Mário super video kedysi som v affill pracovala,ale bohužial web spravoval iný človek a ten nakoniec stránky zrušil ,lenže tvoje video ma zasa nakoplo čiže dal si mi červíka do hlavy prečo to nezkusiť zasa,ale dať si stránky vytvoriť a registrovať sa zasa ,takže vďaka a veľa úspechov prajem

    • Mário Roženský 26.02.2015 19:48

      Mnoho úspěchů i tobě!

  • Petr Skácel 25.02.2015 13:58

    Dobry den, Mario,

    Vase video a hlavne jasne a strucne vysvetleni fungovani me zaujalo. Mam e-shop a rad bych ho vice zviditelnil a tim ziskal vice aktivnich zakazniku. Jak jsem si precetl v komentarich, psal jste ze spojeni e-shopu s Afill. m. je prinosem. Co ma udelat clovek jako ja?
    Dekuji
    Petr

    • Mário Roženský 25.02.2015 15:42

      Dobrý den Petře,
      affil je pro e-shopy určitě skvělý kanál. Máte nyní několik možností. Můžete počkat na další videa, které vypustím ven v následujících dnech a ve kterých se dozvíte další užitečné informace. Nebo si můžete objednat mou knihu o affiliate marketingu – http://knihaoaffiliate.cz/ A pokud nikam nespěcháte, tak můžete vstoupit i do placeného kurzu o affiliate marketingu, ke kterému jste právě shlédl první video a o kterém již brzy vypustím více informací.

  • Honza 24.02.2015 14:15

    O nových nástrojích on-line marketingu jako je Affiliate jsem se dozvěděl teprve koncem loňského roku. Nejsem ajťák a nikdy předtím jsem se tímto oborem nezabýval.
    Když jsem objevil, co vše je dnes v této oblasti možné a že to opravdu funguje, byl jsem a stále nepřestávám být nadšený.
    Díky intuitivnímu ovládání a snadno pochopitelnému principu to zvládne snad každý.
    Stále platí, že nad osobní doporučení není a mít za to ještě provizi – to je přece skvělé.
    No a mít možnost dělat to na internetu…
    Dnes jsem Affiliate partnerem čtyř společností a buduji svou databázi kontaktů.
    Navíc, všichni zúčastnění – partner, inzerent a zákazník jsou v pozici win/win.
    Inzerent neplatí za propagaci nikomu a bez zaručení výsledku nic dopředu, naopak, vyplácí odměnu až za skutečně realizovanou a zaplacenou zakázku zprostředkovanou konkrétním partnerem.
    Partner má o svých aktivitách a jejich úspěšnosti skvělý přehled, odměnu dostává bez zbytečných prodlení. A co je tedy pro mě také hodně důležité – může se bavit svou kreativitou.
    A zákazník nekupuje zajíce v pytli, ale na základě něčeho, čemu důvěřuje – doporučení od známého zdroje.
    Bravo Mário! Těším se na další díl.
    Honza

    • Mário Roženský 24.02.2015 14:25

      Děkuji Honzo, velmi pěkně si to shrnul :).

  • Vlaďka 24.02.2015 13:29

    Už jsem video shlédla podruhé, cítím, že by tento způsob mohl pomoct zefektivnit moje podnikání, jen ještě přesně nevím…nemám webovky ani e-shop, prodávám on-line přes internet. Z toho co jsem si vyslechla, usuzuji, že i pro tento způsob podnikání je v affili marketingu cesta k úspěchu.

    • Mário Roženský 24.02.2015 13:51

      Když prodáváte Vlaďko on-line a nemáte web, ani e-shop přes co tedy prodáváte? Máte možnost se s tím „přes koho prodáváte“ domluvit na nějakých úpravách?

  • Tomáš Slavík 24.02.2015 13:05

    Dobrý den,
    shlédl jsem Vaše video, vcelku mne zaujalo, má firma se zabývá dodávkou a montáží zdrojů tepla (kotel , tepelné čerpadlo atd.), klimatizací. Myslíte že tento systém by mohl fungovat a za jakých podmínek i v našem případě, dále nemáme e-shop.

    S pozdravem T.Slavík

    • Mário Roženský 24.02.2015 13:53

      Dobrý den Tomáši, teoreticky ano, ale bude zde hodně náročné najít vhodné partnery, kteří by vám doporučili správné zákazníky. E-shop není potřeba, stačí třeba pokud máte na stránkách poptávkový formulář, kterým vás mohou kontaktovat potenciální zákazníci?

    • Tomáš Slavík 24.02.2015 20:58

      Dobrý den,
      na stránkách mám poptávkový formulář, ale přiznám se , že musím nově zapracovat na stránkách. Zase se zde mohou dosahovat velice zajímavé provize.

      • Mário Roženský 25.02.2015 07:01

        Tak pokud máte poptávkový formulář, tak můžete odměňovat za každou poptávku nižší fixní částkou, nebo až po podepsání smlouvy % z celkové smlouvy.

        • Tomáš Slavík 25.02.2015 12:43

          Pak se mi to líbí, radši bych % z podepsané smlouvy.
          Jak a co dál??

  • Zdeněk Koukol 24.02.2015 09:14

    A mohl bych knihu s věnováním dostat i tak, když jsem si ji včera večer objednal? 🙂

    • Mário Roženský 24.02.2015 13:50

      Jáj Zdendo, ta už je na cestě k tobě :). Ale stav se někdy na Affiliate čtvrtku a já ti ji podepíšu ;-).

  • Liba 24.02.2015 06:56

    Zdravím Mario,
    video je opravdu zajímavé a já mám v podstatě jasno už delší dobu co bych chtěla v budoucnu dělat, to že nechci už nikdy být ničí zaměstnanec. Je tu ovšem v mém případě jedna dost velká překážka a to jsou finance na počáteční investici. A taky mi dělá tak trochu starost technická stránka věci, nejsem žádná pc expertka, nicméně doufám, že i tohle se mi podaří vyřešit.

    • Mário Roženský 24.02.2015 07:01

      Libo, technickými věcmi se v kurzu také zabývám. Mám připravených spoustu videí, které ukazují, jak nastavit rozličné věci, od webových stránek, přes AffilBox, až po členské sekce. Jak to celé propojit a také zkontrolovat.

      Držím palce na tvé cestě.

  • Petr Jakš 23.02.2015 23:15

    Dobrý den Mario, přátelé

    Chtěl bych v prvé řadě poděkovat za hodnotný obsah, který Mario publikuje na svých webových stránkách. Affiliate je mocnou zbraní dnešní doby a internet je zdrojem obrovského množství informací, pokud spojíme obojí dohromady a přidáme zdravý rozum, dostaneme jedinečné příležitosti. Máme před sebou nástroj, který dokáže uspokojit všechny zúčastněné strany. Vidím zde opravdovou příležitost pro dnešní dobu, tisíce lidí dnes a denně hledají jak vydělat peníze, jak ušetřit…Chtějí se stát úspěšnými, chtějí pasivní příjem, pracovat z domova, plánovat čas… Toto vše jim Affiliate přinese. Ovšem nic nepřijde samo od sebe, pokud nezačneme podnikat AKCE jsou nám veškeré nástroje a znalosti k ničemu. Pokud chceme získat pomocí Affilite marketingu pasivní příjem, nestačí jen doufat, ale musíme jít do akce a vystoupit ze své zóny pohodlí. Pracuji na svém vlastním projektu, který dá příležitost zajistit si pasivní příjem každému, kdo bude ochotný udělat ve svém životě změnu a pochopí, že nestačí pouze čekat. Pokud v životě chceme dosáhnout velkých úspěchů, musíme podnikat velké kroky. A tím se řídím a vím, že tudy vede jediná cesta. Ještě jednou díky za Affiliate Academy. Pevně věřím, že přinese uspokojení, radost a úspěch.Těším se na další videa. Mario přináší velké věci a díky tomu získává obrovské výsledky, proto všem doporučuji jděte do AKCE. Petr Jakš

  • Štefan 23.02.2015 22:17

    Ahoj Mário,
    děkuji za srozumitelné video. Tvůj Affilbox mám,( i další tvé produkty). Bohužel jsem ho ještě nezačal využívat.
    A je to určitě škoda. Vím to. Tento rok jsem konečně po roce přípravy spustil nový web,nový způsob podnikání. Řekl jsem dost starému životu a startuji zcela novou kapitolu života. Bez affiliate se zde neobejdu. Proto uvítám každou pomoc, inspiraci. Určitě chci systém použít:
    http://www.altezagroup.cz. Díky za tvou práci, kterou děláš.

    • Mário Roženský 24.02.2015 05:06

      Přeji hodně štěstí do Štefane do nové kapitoly.

  • Marek Dobeš 23.02.2015 18:38

    Jasné, stručné, logické… Jen začít! 🙂 Marek

  • Miroslav Katrenčik 23.02.2015 18:16

    To bolo jednoduché a ukážkové video ako robiť afill. Myslím že v cz ani na sk nieje na webe nič jednoduchšie a zrozumiteľnejšie ako toto video. je pravda ze cena preklikov za ppc sa tak neúmerne zdvihla že je asi efektívnejšie platiť za afill ktorý je dostatočnou motiváciou pre obchodníkov aby si dali na stranku reklamu alebo podnikli kroky a získali províziu ktorá je v konečnom dôsledku vyššia ako cena za baner ktorý si tam zavesili za malý poplatok .
    A pritom si vedia jednoducho odkontrolovať konverziu banera afil a preklik. V tomto vidím budúcnosť reklami . Podstata je aby boli všetci spokojný. Majiteľ eshopu, inzerent a najviac zakaznik pre ktorého to vlastne je aby možno našiel to na čo by bežne možno nenarazil. kremik.sk

  • Jakub Kluvánek 23.02.2015 15:41

    SOUTĚŽ: Co když těch komentářů ani tolik nebude? 🙂

    • Mário Roženský 23.02.2015 16:45

      Toho se Jakube nebojím. Teprve před chvílí jsem toto video spustil, takže jej neměl kdo komentovat 😉

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole